تحولات لبنان و فلسطین

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از توسعه ظرفیت و پایداری ارتباطات بین‌الملل خبر داد و گفت: کیفیت سرویس دریافتی کاربران خط قرمز ما است.

کیفیت سرویس دریافتی کاربران خط قرمز شرکت ارتباطات زیرساخت است

 به گزارش قدس آنلاین؛ بهزاد اکبری، درباره محدودسازی پهنای باند خارج گفت: خوشبختانه در خصوص پهنای باند داخل و خارج در حال حاضر هیچ مشکلی نیست، هر چند در مواقعی تحت حملات شدید DDOS از خارج قرار می‌گیریم که کمی بر روی ارتباطات بین‌الملل ما تأثیر می‌گذارد ولی تلاش کرده‌ایم این حملات را مدیریت کرده و کمترین تأثیر را بر روی اپراتورهای اینترنت داشته باشند.

وی افزود: برای ارتقای توان مقابله با این گونه حملات تصمیم داریم علاوه بر ارتقای زیرساخت‌های کشف و مقابله با حملات، ظرفیت‌های بین‌الملل کشور را توسعه دهیم تا پایداری خدمات در چنین شرایطی حفظ شود.

وی توسعه ظرفیت و پایداری ارتباطات بین‌الملل کشور را از اولویت های مهم شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان کرد و گفت: در کنار افزایش ظرفیت شبکه متناسب با رشد ترافیک کاربران به دنبال تنوع بخشی به مسیرهای ارتباطات بین‌الملل کشور هستیم، ضمن اینکه کیفیت سرویس دریافتی کاربران جزو خطوط قرمز ماست.

وی افزود: البته باید توجه داشت که بخش قابل توجهی از مشکلات کیفیت سرویس اینترنت کاربران به ویژه در شهرستان‌ها، به لایه‌های پایین دستی شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش شبکه‌های داخل استانی، درون شهری و حتی لایه دسترسی مربوط می‌شود.

اکبری تاکید کرد: افزایش کیفیت و پایداری ارتباطات برای تحول دیجیتال و تحول در صنایع کشور و رشد اقتصاد دیجیتال یک ضرورت ملی است که باید به طور هماهنگ در کل لایه‌ها مورد توجه قرار گیرد و این موضوع از اولویت‌های وزارت ارتباطات در دوره جدید است.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.